Η εξέλιξη των διδακτόρων Ε.ΔΙ.Π. στη Βουλή από Αμυρά και Φωτήλα

Η εξέλιξη των διδακτόρων Ε.ΔΙ.Π. στη Βουλή από Αμυρά και Φωτήλα

Τη δυνατότητα να εξελίσσονται ιεραρχικά οι διδάκτορες μέλη του μόνιμου Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) των ελληνικών πανεπιστημίων με αυξημένα προσόντα (διδακτορικά, μεταδιδακτορικές έρευνες, δημοσιεύσεις, ερευνητικό έργο, αυτοδύναμο διδακτικό έργο κ.ά.) ζητούν με Ερώτηση που κατέθεσαν σήμερα στη Βουλή οι βουλευτές της ΝΔ Γιώργος Αμυράς, Ιωαννίνων και Ιάσων Φωτήλας, Αχαΐας προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Οι βουλευτές επισημαίνουν την ακαδημαϊκή ασυμμετρία όπου ερευνητές, επιστήμονες και πανεπιστημιακοί διδάσκαλοι, υψηλού επιπέδου, στερούνται της δυνατότητας της θεσμικής αναγνώρισης και εξέλιξής τους ενώ την ίδια ώρα οι καθηγητές εφαρμογών των πρώην Τ.Ε.Ι. με πτυχίο ή μεταπτυχιακό γίνονται άμεσα και χωρίς κρίση λέκτορες εφαρμογών με δικαίωμα εξέλιξης, όταν αποκτήσουν διδακτορικό (ΦΕΚ Α΄38/2.3.2018).

Οι δύο βουλευτές ζητούν να γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες από το υπουργείο Παιδείας ώστε οι διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. να μπορούν να εξελιχθούν στη βαθμίδα του λέκτορα με ανοιχτή διαδικασία, κατόπιν κρίσης για να τους παρέχεται έτσι η θεσμική αναγνώριση για το έργο που επιτελούν.

Show Buttons
Hide Buttons