Κόμβος στο Δρίσκο πριν να είναι αργά…

Κόμβος στο Δρίσκο πριν να είναι αργά…

Νέα παρέμβαση για την αναγκαιότητα κατασκευής του κόμβου στο Δρίσκο, κάνει η λεγόμενη Επιτροπή Αγώνα Πολιτών και Επαγγελματιών για την κατασκευή του κόμβου στην Εγνατία Οδό.

Σε ανακοίνωσή τους, οι ενδιαφερόμενοι κάτοικοι ανατρέχουν στο ιστορικό και την ολοκληρώθηκε του έργου της Εγνατίας Οδού, πριν από 5 χρόνια, τον Μάιο του 2014, με την παράδοση στην κυκλοφορία της γέφυρας Άραχθου.

» Παρόλο που πέρασαν τόσα χρόνια και άλλαξαν τόσες κυβερνήσεις, ο κόμβος στο Δρίσκο παραμένει ένα ανεκπλήρωτο όνειρο, την στιγμή μάλιστα που κατά μήκος της Εγνατίας οδού έχουν κατασκευαστεί 63 κόμβοι σύνδεσης με το οδικό δίκτυο, καθώς και 350 άνω και κάτω διαβάσεις εισόδου και εξόδου στην οδό» τονίζουν και αναφέρουν το παράδειγμα των Γρεβενών που έχει 3-4 κόμβους, παρόλο που υπολείπεται σε μέγεθος των Ιωαννίνων.

Η ανακοίνωση αναφέρει πως στη βορειοδυτική πλευρά του Λεκανοπεδίου είναι εγκατεστημένη η ΒΙΠΕ Ιωαννίνων, το αεροδρόμιο, το ΕΚΑΒ, η πυροσβεστική, το ΚΤΕΛ, το Νοσοκομείο «Χατζηκώστα» κ.λπ. Επίσης από εκεί είναι πιο εύκολη η πρόσβαση για την Ζίτσα, τα Ζαγοροχώρια, το Καλπάκι, το Πωγώνι, την Κόνιτσα, την Αλβανία κ.ά. Επίσης, ο κόμβος του Δρίσκου αν γίνει στη θέση που συμφωνήθηκε μετά τη γέφυρα του Αράχθου και πριν τη γαλαρία του Δρίσκου, θα αποτελέσει και μια είσοδο και έξοδο κίνδυνου σε περίπτωση που συμβεί κάποιο σοβαρό ατύχημα μέσα στη σήραγγα. Επιπρόσθετα, η υλοποίηση του θα μειώσει και κατά πολύ το κόστος των καύσιμων των κατοίκων που κινούνται από και προς τα Γιάννενα. «Επομένως τα οφέλη για όλους είναι μεγάλα και το κόστος μικρό».

Οι κάτοικοι και επιχειρηματίες μνημονεύουν την πρόσφατη σύσκεψη στην Περιφέρεια Ηπείρου όπου καταγράφηκε ταύτιση απόψεων για την επιτακτική ανάγκη κατασκευής του συγκεκριμένου κόμβου.

Καταλήγουν ζητώντας από την κυβέρνηση, τους αρμόδιους υπουργούς και την «Εγνατία Οδός ΑΕ» να βρεθεί λύση. «Οι κινήσεις πρέπει να είναι γρήγορες και σύντομες, μιας και βρισκόμαστε στις αρχές Φεβρουαρίου, και σε ένα μήνα μπορεί να έχουν αλλάξει όλα στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου. Τότε θα είναι αργά για όλους» καταλήγουν.

 

Show Buttons
Hide Buttons