Λάθος μήνυμα σε λάθος παραλήπτες!

Λάθος μήνυμα σε λάθος παραλήπτες!

Πώς θα σας φαινόταν αν σας πρότεινε ο Δήμαρχος του Δήμου όπου ζείτε, δύο συγκεκριμένες μάρκες παπουτσιών ή δύο επώνυμες μάρκες ρούχων για να ντυθείτε επίσημα, κατά τις ημέρες των εορτών;

Πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό; Με το διαμοίρασμα του ενημερωτικού δελτίου που λαμβάνει ο Δήμος, στις διευθύνσεις παραληπτών newsletter ας πούμε, που έχει στη διάθεσή του ο συγκεκριμένος Δήμος…

Όπως ακριβώς δηλαδή, έκανε ο Δήμος Ζηρού, προβάλλοντας με τον τίτλο «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΖΗΡΟΥ», την πρόταση δύο ενημερωτικών site για την προεκλογική προβολή υποψηφίων Δημάρχων, Περιφερειαρχών, δημοτικών και περιφερειακών συμβούλων, ακόμα και υποψηφίων ευρωβουλευτών…

Θεμιτό, αθέμιτο… δεν έχει πολύ μεγάλη σημασία. Μπορεί να έχει φιλοδοξία ο Δήμαρχος να κάνει καριέρα στις πωλήσεις, μετά την ολοκλήρωση της αυτοδιοικητικής του θητείας.

Το παραπάνω μήνυμα πήγε προφανώς και σε παραλήπτες που δεν έπρεπε, γι’ αυτό και το γραφείο του Δημάρχου έστειλε λίγα λεπτά αργότερα μήνυμα με το οποίο ζητούσε ο συνεργάτης του Δημάρχου, να αγνοηθεί το προηγούμενο μήνυμα! Αγνοώ αν η επανόρθωση πήγε μόνο στους λάθος παραλήπτες ή σε όλους (συμπεριλαμβανομένων και των υποψηφίων πελατών)…

 

Show Buttons
Hide Buttons