Νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων στο Δήμο Ηγουμενίτσας

Νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων στο Δήμο Ηγουμενίτσας

Ο Δήμος Ηγουμενίτσας ανταποκρινόμενος στις επιταγές του ψηφιακού μετασχηματισμού της αυτοδιοίκησης, καθώς και στις άμεσες ανάγκες κοινωνικής αποστασιοποίησης λόγω πανδημίας, εκκινεί μια νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων, όπου οι πολίτες θα δύνανται να υποβάλουν τα αιτήματά τους στον Δήμο, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία.

Μέσα από τη νέα αυτή πλατφόρμα, οι πολίτες θα μπορούν από σήμερα να αιτούνται, να λαμβάνουν πρωτόκολλο στην αιτήσή τους, να παρακολουθούν την πορεία των αιτημάτων τους, καθώς καινα παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά και με ασφάλεια, τα αιτηθέντα πιστοποιητικά.

Κατά την πρώτη φάση της λειτουργίας της υπηρεσίας, οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν πέρα από γενική αίτηση και αιτήσεις (συνοδευόμενες από τα εκάστοτε απαραίτητα δικαιολογητικά), για τα εξής τρία (3) πιστοποιητικά-βεβαιώσεις:

  • Πιστοποιητικό Γέννησης
  • Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
  • Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας (ημεδαπών και αλλοδαπών)

Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με τους κωδικούς TAXISNETστην σελίδα eservices.igoumenitsa.gr

Σταδιακά θα προστίθενται και νέες κατηγορίες αιτήσεων, καθώς και επιπλέον λειτουργίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Show Buttons
Hide Buttons