Ο α λ ι ε ύ ς . . .

Ο α λ ι ε ύ ς . . .

Τούβλα…

Νίκο Φίλη, πριν μας πεις «για τα προβλήματα στα παιδιά του νηπιαγωγείου απ’ τα αγγλικά», ρώτησες τον Τσίπρα να σου πει γιατί στη σχολή Hill, εκεί που έστειλε τα παιδιά του σχολείο, τα παιδιά του νηπιαγωγείου «ανακαλύπτουν την αγγλική γλώσσα»; (απ’ το επίσημο site της σχολής).

Κάτι ξέρει περισσότερο… Πάντως δεν φοβήθηκε μήπως τα αγγλικά «υπηρετούν αμερικανικά συμφέροντα» ή μήπως «καρατομηθεί η προσωπικότητα των νηπίων», όπως μας ενημέρωσε σε ομιλία της στη βουλή η βουλευτής (συγγνώμη η… βουλεύτρια κατά τα συριζαϊκά ελληνικά, τρομάρα τους) κα Σκουφά.

Γλέντια, ω ρε γλέντια…

 

Μπλέξιμο…

Η Αριστερά, ως συντηρητική δύναμη, δεν τα πήγε ποτέ καλά με τις νέες τεχνολογίες (σας μιλώ και από προσωπική πείρα).

Για τις ηλεκτρονικές ψηφοφορίες είχαν τον όρο «τεχνοφασισμός».

Για τους υπολογιστές στα σχολεία σας παραπέμπω στο πόνημα του πρώην Υπουργού Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά: «Η διδακτική σχέση» («Αυγή» 6.4.2014) που αναφέρει ότι «…η κιμωλία και ο πίνακας… ακόμη κι αν –ή επειδή– είναι κακής ποιότητας και λερώνουν είναι απαραίτητα συστατικά της Παιδείας, ενώ «προτζέκτορες, επιδιασκόπια και λοιπά υποκατάστατα αποστειρώνουν τη διδακτική σχέση. Την εξαϋλώνουν, τείνοντας τελικά να την καταργήσουν…».

Επόμενο λοιπόν o Νίκος Φίλης, πρώην Υπουργός Παιδείας κι αυτός, «να μπλέξει τα μπούτια του» και να ξεφτιλιστεί, με την δήθεν διαρροή προσωπικών δεδομένων μαθητών, ενώ στην πραγματικότητα ήταν ένας κατάλογος εγγραφών με το όνομα του καθηγητή, το μάθημα που έκανε, το σχολείο στο οποίο το έκανε, με παρατηρήσεις για το αν ήταν «ικανοποιητική η προσέλευση μαθητών», «υπήρξαν πολλές απουσίες», «είχαμε πρόβλημα με την ταχύτητα της σύνδεσης», για τα μαθήματα που έκαναν εξ αποστάσεως.

Αλήθεια τι άλλο θα σκαρφιστεί ο ΣΥΡΙΖΑ για να δείξει ότι σαν αντιπολίτευση δεν «πετάει χαρταετό»;

Τη στήλη επιμελείται και…

Ψαρεύει (όταν δεν γράφει…) ο Γρηγόριος Φαρμάκης

(ΥΓ: «Χτυπάει» χωρίς πρόγραμμα)

Show Buttons
Hide Buttons