Ο Δήμος αρχίζει να γίνεται εξυπνότερος… (βίντεο)

Ο Δήμος αρχίζει να γίνεται εξυπνότερος… (βίντεο)

Έναν πρώτο απολογισμού του δύσκολου έργου που έχει αναλάβει στο κομμάτι της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και των Εφαρμογών Έξυπνης Πόλης, έκανε μιλώντας στη ΒΗΜΑ Τηλεόραση το βράδυ της Τρίτης, ο αντιδήμαρχος του Δήμου Ιωαννιτών Γιάννης Λυκογιώργος.

Το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο αποτελεί στοίχημα για τη δημοτική αρχή, δεδομένης και της προεκλογικής αντιπαράθεσης, αλλά επειδή πρωτίστως, ένας έξυπνος, ή πιο έξυπνος Δήμος θα κάνει τη ζωή όλων καλύτερη…

Στο διάστημα των 100 παρά κάτι ημερών, ο κ. Λυκογιώργος και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Ιωαννιτών έχουν να παρουσιάσουν την συντήρηση και εν μέρει ενεργοποίηση εκ νέου, του μητροπολιτικού δικτύου των οπτικών ινών και του ασύρματου δικτύου του Δήμου, το οποίο μέσα στο σύντομο αυτό χρονικό διάστημα, εξαπλασίασε τους χρήστες του.

«Η συντήρηση, αναβάθμιση και επέκταση του δικτύου είναι μια συνεχής διαδικασία που δε σταματά εδώ, είμαστε στη διαδικασία της επέκτασης, εστιάζουμε στην πλατεία της Κιάφας, στη Δωδώνης και σε αρκετά χωριά που δεν έχουν δίκτυο.

Σαν αποτέλεσμα το μητροπολιτικό δίκτυο μέχρι τον Αύγουστο είχε περίπου 1.000 χρήστες και αυτή τη στιγμή έχει 6000 χρήστες και δίνει πάνω από 15 terabyte όγκο δεδομένων…

Παράλληλα, ο κ. Λυκογιώργος αναφέρθηκε και στις άλλες παρεμβάσεις που έτρεξαν αυτό το σύντομο διάστημα, διάστημα ωστόσο ικανό για να φανεί η διάθεση και η αποφασιστικότητα να υπάρξουν πρωτοβουλίες σε αυτό το επίπεδο της παραγωγής έργου που μπορεί να μην είναι άμεσα ορατό στους δημότες γιατί δεν είναι μπετά και άσφαλτος, μπορεί ωστόσο να κάνει την πόλη καλύτερη για τους δημότες.

Για παράδειγμα έρχεται προς ψήφιση στο δημοτικό συμβούλιο ο κανονισμός για την ηλεκτρονική διαβούλευση, ώστε να αποκτήσει ένα πιο θεσμικό χαρακτήρα αυτό που μερικές φορές έκανε και η προηγούμενη δημοτική αρχή. Θα μπορούσε για παράδειγμα, αν λειτουργούσε, να ρωτιόταν η πόλη για το θέμα των σκουπιδιών που δίχασε το δημοτικό συμβούλιο τις πρώτες ημέρες της νέας δημοτικής αρχής…

Τέλος, εφαρμογές όπως το «Νοιάζομαι για τον Πολίτη», η πλατφόρμα υποβολής αιτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών που ήταν ουσιαστικά ανενεργή, μπαίνει σταδιακά σε λειτουργία και στελεχώνεται η δομή που θα τη διαχειρίζεται σε πρώτη φάση, ώστε μετά να φτάσουμε και στο μηχανισμό που θα διεκπεραιώνει την επίλυση των διαφόρων θεμάτων.

Show Buttons
Hide Buttons