«Πυροσβεστική» παρέμβαση Καλογιάννη για τη «φωτιά» που άναψε στην Ιόνια Οδό

«Πυροσβεστική» παρέμβαση Καλογιάννη για τη «φωτιά» που άναψε στην Ιόνια Οδό

Προσπάθεια να ρίξει τους τόνους έναντι του Υπουργείου Υποδομών για τη διαφαινόμενη εξέλιξη γύρω από τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά, αναλαμβάνει ο πρώην Υπουργός και νυν κυβερνητικός βουλευτής, Σταύρος Καλογιάννης, με ανακοίνωσή του.

Παρεμβαίνοντας στο θέμα που ξέσπασε μετά από τη σχετική ανακοίνωση του Γιώργου Αμυρά, ο κ. Καλογιάννης εμφανίζει το όλο θέμα ως μη τετελεσμένο και παραπέμπει στις σχετικές ανακοινώσεις του Υπουργείου Υποδομών σε μέλλοντα χρόνο. Αδειάζει με αυτό τον τρόπο ελαφρώς τον συνάδελφό του βουλευτή της ΝΔ, για την ξαφνική και απροετοίμαστη ανακίνηση του όλου θέματος. Σημειώνει πως η ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου επιχειρεί ορθολογικά να αντιμετωπίσει το όλο θέμα. Καταλογίζει τέλος σωστά, ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση που ξέχασε παντελώς το θέμα.

 

Η ανακοίνωση

«Για τα μεγάλα έργα υποδομής στην Ήπειρο χάθηκαν, δυστυχώς, 4 ½ ολόκληρα χρόνια, από τις αρχές του 2015 μέχρι το καλοκαίρι του 2019. Υπενθυμίζω το βόρειο τμήμα του Ε65, τον άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά, αλλά και τα ηλεκτρονικά διόδια σε όλους τους αυτοκινητόδρομους, τα οποία η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ (υποτίθεται ότι) θα έθετε σε λειτουργία το 2018…» λέει ο κ. Καλογιάννης και συνεχίζει: «Όταν επί μία πενταετία, σχεδόν, δεν κινείται καμία διαδικασία για δημόσια έργα αυτού του μεγέθους, δημιουργούνται πάντοτε προβλήματα, καθώς αλλάζει η σχετική ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία, χάνονται χρηματοδοτικές ευκαιρίες και πολλά άλλα. Αυτή την παράμετρο ανεδείκνυα, τεκμηριωμένα, τα προηγούμενα χρόνια».

Για τον άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά που ανήκει στο Κεντρικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, υπάρχει πλήρης ωριμότητα από το 2013, επαναλαμβάνει ο κ. Καλογιάννης. Συνεπώς, το Υπουργείο πρέπει να επιμείνει στην εξεύρεση χρηματοδότησης για την κατασκευή του άξονα, σύμφωνα με τις εγκεκριμένες μελέτες και αδειοδοτήσεις, παρά το γεγονός ότι έχει παρέλθει άπρακτο μεγάλο χρονικό διάστημα εκτιμά και αυτό όπως λέει, το έχει διατυπώσει με ένταση στον αρμόδιο Υπουργό εδώ και καιρό.

Προτείνει δε εναλλακτικές λύσεις, όπως την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης της Ιόνιας οδού μέχρι τα Ελληνο-αλβανικά σύνορα, που πρέπει να διερευνηθούν περαιτέρω όπως λέει, παρά τα ζητήματα που τίθενται κυρίως από πλευράς Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της ΕΕ. «Οι σχετικές μελέτες που έχουν εκπονηθεί είναι στη σωστή κατεύθυνση» σημειώνει επί λέξει.

Καταλήγει παραπέμποντας στις οριστικές αποφάσεις του Υπουργείου Υποδομών επί του θέματος, «το οποίο μόνον εκκρεμότητες και προβλήματα παρέλαβε, ανά την Ελλάδα, και επιχειρεί να τα αντιμετωπίσει με ορθολογικό τρόπο» όπως λέει.

Show Buttons
Hide Buttons