Την παρουσίαση των νέων γραμμών παραγωγής γιαουρτιού, τριμμένης (crumble) φέτας, απλής φέτας και γάλακτος, έκανε σε εκπροσώπους των τοπικών μέσων ενημέρωσης, ο αναπληρωτής CEO της γαλακτοβιομηχανίας «ΔΩΔΩΝΗ» Μιχάλης Παναγιωτάκης, το μεσημέρι της Τετάρτης, στο χώρο του εργοστασίου (θα ακολουθήσει εκτενές ρεπορτάζ).
Ο κ. Παναγιωτάκης μίλησε για ένα απόλυτα επιτυχημένο παράδειγμα ιδιωτικοποίησης. Η «ΔΩΔΩΝΗ» είπε ο κ. Παναγιωτάκης, είναι η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη γαλακτοβιομηχανία στον ελλαδικό χώρο.
Απέδωσε τα σενάρια περί πώλησης, στον ανταγωνισμό. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, το τοπίο στη χώρα, στην αγορά του γάλακτος, άλλαξε άρδην όταν εμφανίστηκε το 2012, ένα ιδιωτικό σχήμα από το εξωτερικό που εξέφρασε το ενδιαφέρον εξαγοράς μιας μεγάλης γαλακτοβιομηχανίας. Έτυχε να βρεθεί τότε η «ΔΩΔΩΝΗ» όπως θα μπορούσε αντίστοιχα να είναι μια γαλακτοβιομηχανία στην Ιταλία που θα πουλούσε παρμεζάνα, εξαγοράστηκε και σήμερα αναπτύσσεται ταχέως. Αυτό άλλαξε τα δεδομένα και έκτοτε, η αναδιάταξη του χάρτη της αγοράς έχει ξεβολέψει δεδομένες συνθήκες, για τις οποίες οι ανταγωνιστές επιθυμούν την επαναφορά στην προτέρα κατάσταση.
Το κεφάλαιο των τιμών είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της κατάστασης. Η «ΔΩΔΩΝΗ» πάντα έπαιζε το ρόλο της βιομηχανίας που κρατούσε ψηλά τις τιμές του παραγωγού. Αυτό προσπαθεί με νύχια και με δόντια να το διατηρήσει ακόμα και σήμερα, που οι τιμές γάλακτος κατρακυλούν με ευθύνη των άλλων βιομηχανιών.
Ο κ. Παναγιωτάκης ξεκαθάρισε με τον πιο εμφατικό τρόπο πως η «ΔΩΔΩΝΗ» δεν πωλείται και εγγυήθηκε πως για την τρέχουσα χρονιά, οι τιμές παραγωγού που αναμένεται να ανακοινωθούν θα διατηρούνται στα περσινά επίπεδα. Όχι γιατί το ζήτησε ο Περιφερειάρχης Ηπείρου, αλλά γιατί αυτή είναι η επιλογή της διοίκησης για τους συνεργάτες της παραγωγούς. Όταν οι άλλες εταιρείες μειώνουν τρεις και τέσσερις φορές μέσα σε ένα χρόνο τις τιμές, η «ΔΩΔΩΝΗ» επιμένει να τις κρατά στα ψηλότερα επίπεδα πανελλαδικά.