Να ανοίξουν μαζί με τα σχολεία ζητούν τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών των Ιωαννίνων

Να ανοίξουν μαζί με τα σχολεία ζητούν τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών των Ιωαννίνων

Άνοιγμα των φροντιστηρίων μαζί με το άνοιγμα γυμνασίων και λυκείων την 1η Φλεβάρη ζητά ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών (Κ.Ξ.Γ.) Ιωαννίνων.

Σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος εκφράζει τους προβληματισμούς και την έντονη δυσαρέσκεια των μελών του για τα δύο μείζονα ζητήματα που προκύπτουν μέσα στη γενικότερη, δύσκολη για όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες και κρίσιμη, πλέον, ως προς την επιβίωση των Κ.Ξ.Γ., περιρρέουσα κατάσταση:

Α) Τα γυμνάσια και τα λύκεια προγραμματίζονται για άνοιγμα την 1η Φεβρουαρίου. Δεν υπάρχει καμία λογική στο να παραταθεί η τηλεκπαίδευση για τα κέντρα ξένων γλωσσών.

Β) Ζητά ο Σύλλογος να μελετηθεί η αλλαγή που αφορά την προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ (σχέδιο νόμου 126). Στον υφιστάμενο νόμο, Ν. 4093/2012, υπήρχε διαφοροποίηση: δεν προβλεπόταν η υποχρεωτικότητα για πρόσβαση των ΑΜΕΑ σε μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των 75 μαθητών ανά ώρα. Επιβαλλόταν να υπάρχει πρόσβαση για ΑΜΕΑ μόνο σε εκπ/κές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων ανά ώρα. Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι:

Περαιτέρω, όπως τονίζει η ανακοίνωση, η τηλεκπαίδευση λειτούργησε αναγκαστικά για 3 μήνες αλλά η δια ζώσης εκπαίδευση ουδεμία σχέση έχει με τα διαδικτυακά μαθήματα

Τα επιχειρήματα του Συλλόγου σχετικά με την επαναλειτουργία των Κέντρων συνοψίζονται στα εξής:

  1. Το μαθητικό δυναμικό ανά επίπεδο αποτελείται από 5 έως 10 μαθητές το πολύ
  2. Τηρούνται όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας
  3. Πολλοί μαθητές προετοιμάζονται για εξετάσεις και η παρακολούθηση μαθημάτων δια ζώσης είναι πλέον επιβεβλημένη
  4. Οι μαθητές συχνά δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους online είτε για τεχνικούς λόγους είτε γιατί λείπει η διάδραση και η ανατροφοδότηση μέσω της φυσικής παρουσίας μαθητών και εκπαιδευτικών. Αξίζει να σημειωθεί η ψυχολογική φόρτισή τους με την παράταση της τηλεκπαίδευσης.
  5. Ελοχεύει ο κίνδυνος απώλειας μαθητών από τη στιγμή που αν επαναλειτουργήσουν τα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας, πολλοί γονείς ενδέχεται να στραφούν σε ιδιαίτερα μαθήματα τα οποία δεν έχει φροντίσει το κράτος να εκλείψουν καθώς τα περισσότερα εξ αυτών είναι παράνομα και παράλληλα ζημιώνουν την οικονομία αλλά και τα νόμιμα κέντρα ξένων γλωσσών απομυζώντας το μαθητικό δυναμικό τους .
Show Buttons
Hide Buttons