Μέσα σε 20 μέρες, μια καθίζηση και μια κατολίσθηση, σε δρόμους που μόλις παραδόθηκαν από την Περιφέρεια Ηπείρου στην κυκλοφορία, αποδεικνύουν πως όχι μόνο σωστά μελετημένα δεν είναι αλλά και πρόχειρα κατασκευάζονται. Τα δύο έργα, στη θέση Μαυρολάγκαδο το ένα και η σύνδεση Πηγάδια-Τέροβο το άλλο, αναφέρει σε ανακοίνωσή της με αφορμή το κλείσιμο του δρόμου Πηγάδια-Τέροβο, η περιφερειακή παράταξη “Ορίζοντες Ηπείρου”.
“Θεατές σε αυτό το θέατρο του παραλόγου, των έργων που κατασκευάζονται με άφθονο δημόσιο χρήμα, είναι διαχρονικά τα τελευταία χρόνια οι Ηπειρώτες” αναφέρει η παράταξη στην ανακοίνωσή της και θέτει ακολούθως τα παρακάτω ερωτήματα:
“Κατά την φάση της κατασκευής η αναθέτουσα αρχή έχει επιβλέποντα μηχανικό, ο οποίος οφείλει να επιβλέπει τον εργολάβο, είχαν εκπονηθεί γεωλογικές και γεωτεχνικές μελέτες;
Με δεδομένο ότι έγινε η προσωρινή παραλαβή του έργου, ελλείψεις ή κακοτεχνίες εντοπίστηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Ηπείρου;
Αν ναι, γιατί δόθηκε στην κυκλοφορία με κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών;
Πότε θα παραδοθεί στην κυκλοφορία με ασφάλεια ο δρόμος και πόσο θα κοστίσει στους Ηπειρώτες η αποκατάσταση αυτή;
Υπάρχει αντικειμενική πολιτική ευθύνη γι’ αυτές τις εικόνες καταστροφής;
Γιατί ένας δρόμος 10 χιλιομέτρων με αρχικό προϋπολογισμό 25 εκ. στον οποίο κατά την κατασκευή του δημιουργήθηκαν προβλήματα από κατολισθήσεις, δόθηκε εσπευσμένα στην κυκλοφορία πριν τις πρόσφατες εκλογές;”.