Η εταιρεία Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Spin Communications, με έδρα την Αθήνα και η εταιρεία συμβούλων Επικοινωνίας με Τεχνητή Νοημοσύνη Escherman, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, ανακοινώνουν τη συνεργασία τους για την παροχή, σε εταιρικές ομάδες Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας σε ολόκληρη την Ευρώπη, μοναδικών εργαλείων και υπηρεσιών βασισμένων αποκλειστικά στην Τεχνητή Νοημοσύνη .
Η Escherman, είναι εταιρεία συμβούλων Επικοινωνίας που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη εφαρμογών και υπηρεσιών βασισμένων στο Artificial Intelligence (ΑΙ), καθώς και στην παροχή κατάρτισης σε θέματα Επικοινωνίας με Τεχνητή Νοημοσύνη σε επιχειρήσεις. Θα παρέχει τη γνώση και τους πόρους Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D) στον τομέα του AI που θα συνδυαστούν με την τεχνογνωσία και την εμπειρία στρατηγικής Επικοινωνίας της Spin Communications με στόχο μοναδικές υπηρεσίες σε εταιρείες και οργανισμούς.
Η νέα συνεργασία θα εγκαινιαστεί επίσημα στην Αθήνα στις 13 Μαΐου 2024. Λεπτομέρειες για την εκδήλωση και τον τόπο διεξαγωγής της, θα ανακοινωθούν σύντομα.
Ο Σπύρος Ριζόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Spin Communications, σχολιάζοντας την ανακοίνωση της συνεργασίας με την Escherman, δήλωσε: «Αρχίσαμε να συζητάμε με την Escherman το 2023 και γρήγορα διαπιστώσαμε ότι μοιραζόμαστε παρόμοιες απόψεις σχετικά με το πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπορούσε να υποστηρίξει καλύτερα τις ανάγκες των τμημάτων Επικοινωνίας των εταιρειών. Η ΤΝ πρέπει να συνδυαστεί με την ανθρώπινη τεχνογνωσία. Στην πραγματικότητα, η εμπειρογνωμοσύνη έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ. Η ευκαιρία βρίσκεται στο συνδυασμό της ανθρώπινης τεχνογνωσίας και εμπειρίας με την εφαρμοσμένη και τεκμηριωμένη χρήση της ΤΝ. Είμαστε πλέον έτοιμοι να διαθέσουμε τα πρώτα μας προϊόντα. Με την πάροδο του χρόνου, σκοπεύουμε να διευρύνουμε το φάσμα των εργαλείων και υπηρεσιών, ώστε να διασφαλίσουμε ότι προσαρμοζόμαστε στην εξαιρετικά δυναμική φύση της τεχνολογίας AI για την καλύτερη δυνατή υποστήριξη των διαρκώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων των τμημάτων εταιρικής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ».
Ο ιδρυτής της Escherman, Andrew Bruce Smith, δήλωσε: «Είναι σαφές από την τεράστια ζήτηση για εκπαίδευση σε θέματα Επικοινωνίας με την ΤΝ, ότι απαιτείται τεράστια προσπάθεια εκπαίδευσης για να βοηθηθούν οι ομάδες Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ των εταιρειών να κατανοήσουν σωστά πώς ακριβώς και πού μπορεί να εφαρμοστεί η ΤΝ στη δουλειά τους. Αυτό σημαίνει επίσης ότι πρέπει να αναπτυχθούν πολύ διαφορετικά είδη εργαλείων και υπηρεσιών για την υποστήριξη των προσπαθειών εταιρικής Επικοινωνίας με γνώμονα την Τεχνητή Νοημοσύνη. Η σύμπραξη μεταξύ της Spin και της Escherman έχει σχεδιαστεί για να παρέχει έναν μοναδικό συνδυασμό στρατηγικής τεχνογνωσίας εταιρικής επικοινωνίας με την κατανόηση του πραγματικού κόσμου για το πώς μπορεί να εφαρμοστεί πρακτικά η ΤΝ ώστε να προσφέρει πραγματική αξία στις προσπάθειες μάρκετινγκ».
Σχετικά με την Spin Communications
Από το 2003, η Spin Communications έχει αποδείξει ότι είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και καινοτόμους παράγοντες στον ανταγωνιστικό χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων. Με συνεχή δέσμευση στην ποιότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα, για περισσότερα από 20 χρόνια, η εταιρεία παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Επικοινωνίας σε άτομα και οργανισμούς που επιδιώκουν να διαμορφώσουν θετικές και στοχευμένες στρατηγικές Επικοινωνίας με το κοινό τους. Μέσω εξειδικευμένων τμημάτων πολιτικής και εταιρικής επικοινωνίας, η Spin Communications επιτυγχάνει τη δημιουργία μόνιμων σχέσεων, που βασίζονται στη μακροχρόνια εμπιστοσύνη και την αποτελεσματικότητα των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών.
Σχετικά με τον Escherman
Η Escherman, που ιδρύθηκε το 2008, με έδρα το Λονδίνο, ειδικεύεται στην παροχή παγκόσμιας εκπαίδευσης σε θέματα Επικοινωνίας με Τεχνητή Νοημοσύνη και στην ανάπτυξη εργαλείων και υπηρεσιών Επικοινωνίας με βάση την ΤΝ. Από τον Ιανουάριο του 2023, η Escherman έχει παράσχει εκπαίδευση στην Επικοινωνία με ΤΝ σε εκατοντάδες υπαλλήλους από σχεδόν 150 οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων πολλών μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών.
Ο CEO Andrew Bruce Smith έχει πάνω από 40 χρόνια συνδυασμένης εμπειρίας στην Επικοινωνία και την ΤΝ. Ειδικεύεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στην εταιρική Επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Με σπουδές Φιλοσοφίας και Μαθηματικής Λογικής στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου (1981-1985), ανέπτυξε έντονο ενδιαφέρον για την Τεχνητή Νοημοσύνη στις αρχές της καριέρας του. Ο Andrew Bruce Smith τελειοποίησε περαιτέρω τις δεξιότητές του στις γλώσσες προγραμματισμού ΤΝ στα τέλη της δεκαετίας του 1980, σε μια εποχή που η ΤΝ ήταν ακόμη σε αρχικό στάδιο. Πρωτοστατώντας στην υιοθέτηση εργαλείων περιεχομένου ΤΝ όπως το Wordsmith στις αρχές της δεκαετίας του 2010, ο Andrew Bruce Smith παραμένει σταθερά στην πρώτη γραμμή της τεχνολογικής καινοτομίας. Καθώς επιπλέον είναι πρόεδρος της ομάδας AI in PR της βρετανικής CIPR, συνεχίζει να επηρεάζει τον κλάδο με τις ιδέες του για τη συμβολή των PR, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της βελτιστοποίησης αναζήτησης και του AI. Η δέσμευσή του στην ψηφιακή καινοτομία είναι σαφής στην πρώιμη υιοθέτηση τεχνολογιών επικοινωνίας όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (1990), ο Παγκόσμιος Ιστός (1994) και το Twitter (2007).